Eindopdracht Inge de Groot SNS (SPA13)

homepage Forums Eindopdracht / Support Plan Eindopdracht Inge de Groot SNS (SPA13)

Tagged: , ,

This topic contains 1 reply, has 2 voices, and was last updated by  Rijn Vogelaar 2 years, 4 months ago.

Author Posts
Author Posts

Inge

said

Wat heb ik het ontzettend naar mijn zin gehad tijdens de training.

Ik heb er voor gekozen om mijn eigen Super Promoterschap voor SNS verder uit te rollen in mijn eigen team.
Ons team heeft 3 winkels, en we zien elkaar ongeveer 1 keer in de maand tijdens een teamoverleg.

Samen met Diana een collega hebben we de volgend plannen bedacht, en gaan we deze in uitvoering brengen de komende maanden. Onze manager is enthousiast, en deelt dit met zijn manager dus wie weet hoe ver onze ‘sneeuwbal’ nog rolt..

Als eerste gaan we tijdens het eerst volgende team overleg allemaal een foto of voorwerp meenemen om iets te delen wat een ander nog niet van ons weet. Zo beginnen we positief, en is de sfeer gelijk wat losser. Diana en ik zullen zelf starten.

Ons grootste plan is echter het SNS Team Spel.
Dit spel gaan we gedurende de zomer, lees rustige periode, spelen om de verbinding tussen collega’s te versterken.
We hebben een speelbord gemaakt, denk Ganzenbord. Dit bord hangt in een winkel, en we delen de stand iedere week met een mail met foto om iedereen enthousiast te houden. Op dit bord kunnen we vakjes van 10 stempels aftekenen. Wat voor ons als team belangrijk is, is samenwerking. We kunnen dus als team stempels verdienen. Door klanten aan elkaar door te geven. Een stempel voor een afspraak, een stempel voor een terugkoppeling, een stempel voor sales van de klantadviseur, en een stempel voor sales van de Financieel adviseur. In iedere winkel is een kaarten bak met systeemkaarten waar de score per klant kan worden bijgehouden. Iedere winkel heeft een Game Master die de score bijhoud, en aan het einde van de week doorgeeft aan de winkel met het bord.
We kunnen als team beloningen verdienen. Bij een aantal vakjes op het bord, winnen we voor het hele team cup cakes (ga ik bakken) een VVV bon, een gezamenlijke borrel en zelfs een team uitje. Ik ben zeer benieuwd hoe dit in de praktijk gaat, en zal zeker een update plaatsen.

Voor nu hebben we mooie dingen in werking gezet, en het mooie, we hebben er zin in!
Rijn, en collega SPA ers, bedankt voor alle input, het heeft mij nu al heel veel gebracht!

Vragen? Ik hoor ze graag!

Groetjes, Inge

May 20, 2017 at 11:30 am

Rijn Vogelaar

said

Hi Inge,
Wat een leuk ideeën allemaal. Een introductie met een foto is een leuke manier om elkaar op een andere manier te leren kennen en het SNS Team spel klinkt helemaal top. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Je hebt in elk geval bij deze laten zien dat het bij jou niet bij inspiratie is gebleven, maar dat je echt tot actie bent overgegaan. Je bent daarmee dan ook geslaagd voor de Superpromoter Academy. Het certificaat zal ik naar je toesturen.
Groet,
Rijn

June 9, 2017 at 4:07 pm

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar