Flow

Tagged: 

This topic contains 3 replies, has 4 voices, and was last updated by  Rijn Vogelaar 2 years, 5 months ago.

Author Posts
Author Posts

Mark Hesseling

said

Bedankt Ank! Zeker interessant, ongelofelijk hoe groot de impact van tijd(sdruk) is geworden. Ik merk dat zelf bijvoorbeeld bij het beantwoorden van mail, heb de neiging om snel te reageren. Dat leidt enorm af van werkzaamheden waarvoor enig denk- en reflectievermogen gewenst is. Toevallig probeerde ik deze week een tip uit die Rijn me een tijd geleden gaf: open je mailserver maar enkele keren per dag. Ik vind dat een hele goede tip, maar merk nu al dat ik het lastig vind om me vast te houden aan die routine (terwijl ik dacht eigenlijk wel wil).

April 7, 2017 at 8:06 am

Inge

said

Hoi Mark,
Heel herkenbaar, ik heb alle popup meldingen uit gezet, zodat ik niet meer gestoord wordt.
Mail moet wel open blijven, omdat ik dat de hele dag nodig heb. Maar uitzetten zou nog beter werken denk ik.

Ik probeer 3 x per dag hier een half uur aan te besteden.. Dus als ik binnen kom, na de lunch, en voor ik naar huis ga.
Ik maak dan een soort prioriteiten, wat eerst, wat later, en wat kan gelijk weg. 🙂
Succes!

May 13, 2017 at 8:44 am

Rijn Vogelaar

said

Hi Inge, Ank en Mark,
Dank voor de link naar het artikel en jullie commentaar. Pop-up en andere meldingen uitzetten is een hele goede manier om je Flow vast te houden. Ik doe dit ook om de neiging mn mail te checken te onderdrukken. En dan val het nog niet altijd mee 😉

Groet,
Rijn

• This reply was modified 2 years, 5 months ago by  Rijn Vogelaar.
May 19, 2017 at 3:55 pm

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar