Reply To: SPA07 Online opdracht & Presentatie

homepage Forums Superpromoter Academy SPA07 Online opdracht & Presentatie Reply To: SPA07 Online opdracht & Presentatie

Author Replies
Gerjan van Laar # Posted on June 9, 2014 at 6:36 pm

Jaap allereerst nog bedankt voor je geweldige inspirerende verhaal bij de afgelopen 2 dagen van de super promoter academy ! Hierbij mijn feedback omtrent de huiswerkopdracht.

Als superpromoter van het schoenen merk “Floris Van Bommel” was het voor mij leuk om te kijken of er andere superpromoters zijn die hun enthousiasme over Floris Van Bommel delen via twitter e.d. Nadat ik op de twitterpagina van Floris Van Bommel kwam, zag ik eigenlijk direct een paar tweets waarbij mensen erg enthousiast waren over het merk. De meest opvallende vond ik een tweet van BNN’er Jan de Hoop waarin hij zijn Floris van Bommel aanwinst liet zien:

Floris van Bommel reageerde hierop als volgt: “Superleuk! Doe alle schoenen de groetjes van mij en zeg maar dat ik ze mis.”

Deze persoonlijke manier van communicatie zorgt voor enthousiasme en creëert een relatie met de klant. Wanneer je door alle reacties heen ‘screened’ dan zie je dat de communicatie oprecht overkomt en niet te commercieel geënt is.

Om de flow van enthousiasme te versterken voor Floris van Bommel zou mijn advies zijn om meer actief te zijn binnen social media. Momenteel wordt ongeveer één keer per maand een bericht geplaatst op facebook of twitter. Wanneer hier meer focus en aandacht op komt te liggen dan kan de flow van het enthousiasme versterkt worden.