Reply To: SPA07 Online opdracht & Presentatie

homepage Forums Superpromoter Academy SPA07 Online opdracht & Presentatie Reply To: SPA07 Online opdracht & Presentatie

Author Replies
Frank van den Berg # Posted on June 10, 2014 at 3:15 pm

Hallo allemaal,

Er staan heel veel positieven en enthousaste berichten op twitter waarbij mensen zeggen dat ze er #$blijmee zijn. Het valt me op dat er vrijwel niet op wordt gereageerd door degene waar het over gaat. Geen bedankje of geen sharing… dat lijkt me een gemiste kans voor velen.

https://twitter.com/info_route66/status/474811795254022144 Hier heb ik er een gevonden van een trouwauto verhuurbedrijf dat enthousiast is over de leverancier van de bloemen… Maar hier heb ik zelf niet zoveel mee… Dus nu een praktijkvoorbeeld van mezelf:

Naar aanleiding van de reviews op het internetforum head-fi.org (http://www.head-fi.org/products/audio-gd-nfb-12) en het feit dat ook de chinese fabrikant naar dergelijke reviews verwijst hebben voor mij voldoende vertrouwen gewekt in het merk om inmiddels twee apparaten hiervan te hebben gekocht… eentje zelfs rechtstreeks in china!

De fabrikant verwijst op zijn site ook naar de reviews. Dat vind ik sterk. Het zijn namelijk fora dus daar kunnen ook negatieve aspecten op komen. Hij heeft er blijkbaar voldoende vertrouwen in. Ook versterkt hij hiermee het beeld dat er contact is tussen de klant en de ontwikkelaar. De fabrikant reageert ook af en toe op vragen van geinteresseerden…

De flame van het bedrijf zit er in dat alle medewerkers een passie hebben voor hifi en muziek. Dat beschrijven ze ook op de website. (zie hier: http://audio-gd.com/En%20audio-gd.htm).

Als ik hen een advies mag geven… er worden vrijwel aleem maar complimenten gegeven op de sociale media. Die moeten ze wat mij betreft actiever beantwoorden en delen. Daarmee wordt de band tussen het merk en de clienten sterker verwacht ik. De producten die ze maken zijn zo goed dat de concurrentie zich zorgen moet maken!