Reply To: SPA08 Online huiswerkopdracht & presentatie

homepage Forums Superpromoter Academy SPA08 Online huiswerkopdracht & presentatie Reply To: SPA08 Online huiswerkopdracht & presentatie

Author Replies
Hans Kramer # Posted on November 7, 2014 at 1:07 pm

Hoi Jaap, ik kwam vandaag een bericht tegen van De Hypotheker dat ik graag met je deel in het kader van deze opdracht. Disclaimer: ik ben zelf interim verantwoordelijk voor social media bij De Hypotheker, dus mijn beeld kan wat gekleurd zijn šŸ˜‰

Het gaat om een tweet van een mevrouw die klant is bij De Hypotheker in Velsen. De tweet vind je hier: https://twitter.com/daniellekiekens/status/530695489399054336. Haar adviseur – DaniĆ«lle Rabelink – is een van de adviseurs die hele sterke reviews krijgt, ook op social media. Ik sprak DaniĆ«lle gisteren en zei dat het zo jammer is dat ik haar altijd moet mailen over die complimenten. Heb haar uitgedaagd om zelf haar inactieve Twitteraccount weer op te pakken om zelf ook te zien wat er over haar en over De Hypotheker wordt gezegd en of ze mensen kan helpen via dat kanaal.

Ik merk aan het gesprek dat de flame van Daniƫlle in sync met de energie die de klant zelf uitstraalt. Eigenlijk was de reactie vanuit De Hypotheker misschien wat overdreven, maar die reactie is vooral om Daniƫlle aan te moedigen om hiermee door te blijven gaan. Daarnaast verschijnt er volgende week een blog op het intranet waarin ik andere adviseurs oproep om te blijven werken aan enthousiaste klanten en met hen op dezelfde manier om te gaan als Daniƫlle doet. Dat is tegelijk ook mijn advies voor De Hypotheker: bouw dit soort momenten uit. Geef medewerkers die het goed doen een podium, zodat anderen ze gaan kopiƫren en er flow ontstaat.