Reply To: SPA08 Online huiswerkopdracht & presentatie

homepage Forums Superpromoter Academy SPA08 Online huiswerkopdracht & presentatie Reply To: SPA08 Online huiswerkopdracht & presentatie

Author Replies
Maaikegermeraad # Posted on December 8, 2014 at 1:20 pm

Hierbij mijn stukje voor de huiswerkopdracht:
Ik vind zelf Wehkamp een interessant bedrijf. Ik ken Wehkamp nog van vroeger, toen we elk seizoen een dik boek van de OTTO en van de Wehkamp kregen. De Wehkamp was toen een stoffig bedrijf, ik weet nog dat wij wel regelmatig bij OTTO bestelde. De Wehkamp is in mijn beeld jaren van de kaart geweest en een jaar of 3 geleden zijn zij helemaal teruggekomen met een totaal hernieuwde huisstijl en uitstraling. Vooral op het gebied van wonen vind ik dat zij erg leuke dingen verkopen. Hun reclames spreken mij aan en ik vind de service goed. Wanneer ik dingen bestel bij Wehkamp kan ik tot 23 uur bestellen om het de volgende dag op te kunnen halen bij en DHL servicepunt die toevallig 100 meter verderop zit. Ik heb een aantal tweets van hen geanalyseerd en ik kwam er een tegen die veel voorkomend is: een klant heeft iets nieuws gekocht en binnen een maand is er al iets stuk. In dit geval een winterjas waarvan de stiksels loslaten. De klant kwiteert hierover en krijgt vrij snel reactie met de vraag om informatie te versturen naar de klantenservice. Verder wordt er dus even niets op het internet ‘ uitgevochten’ . De dag daarna volgt een tweet van een blije klant: ze krijgt een nieuwe jas! Eigenlijk o, zo simpel en logisch maar een voorbeeld van hoe ontevredenheid opgelost moet worden door een bedrijf in mijn ogen. Ziehier de tweets: https://twitter.com/BethaSirius/status/539818581379547136
Kortom: ik vind dit een bedrijf die een echte comeback heeft gemaakt in de afgelopen jaren en die in mijn ogen snappen hoe het hoort.