Reply To: Huiswerk Superpromoter Interview

homepage Forums Superpromoter Academy Huiswerk Superpromoter Interview Reply To: Huiswerk Superpromoter Interview

Author Replies
Patricia Hugen # Posted on December 9, 2014 at 1:00 pm

Superpromoter interview met een klant van Wil op het Werk

Gehouden face-to-face, zo’n 1,5 jaar na aanschaf van het product. Met een klant die een NPS van 8 gaf voor het product.

Waarom ben je enthousiast over de WIL kit? Wat is er anders?
“Het is simpel, makkelijk toepasbaar en leuk. Ik heb het bij de hand. Er zit voor elk-wat-wils in. En ik kan er zelf actie mee ondernemen.” “Verschil met een ander soort instrument is dat WIL veel breder is.”

Tot mijn dood
Op de vraag wanneer deze persoon het enthousiasme zou verliezen werd zeer verbaasd gereageerd: ‘Huh? Oh? Oh? Wat raar om dat te bedenken. Ik zie juist dingen erin waar ik tot mijn dood wel wat mee blijf doen.” Conclusie was dat er weinig afbreuk kon doen aan het enthousiasme, behalve misschien als er op termijn geen nieuwe producten zouden komen. Dus als er niets bij zou komen meer ter voeding van het enthousiasme. Zelfs minder enthousiaste mensen in de omgeving konden het enthousiasme niet temperen. Sterker nog: dan werd het fanatisme om WIL te promoten zelfs nog wat aangewakkerd. Tot op zekere hoogte dan.

Privé en zakelijk
Met veel verschillende mensen is om veel verschillende redenen het product gepromoot. Zowel in de privé sfeer als op het werk en zowel aan individuen als voor inzet voor meerdere mensen tegelijk. Ook is er inhoudelijk gedeeld met mensen, met een foto van een deel van het product erbij. Social media worden door deze persoon weinig gebruikt. De weg is vooral face-to-face en per email. Er wordt dan ook wel concreet naar de website waar het product verkrijgbaar is verwezen.

Toevoegingen
Op en aan het product zijn door de gebruiker zelf ook verschillende toevoegingen gedaan, om de gebruikswaarde en het gemak nog verder te vergroten.

Eigen waarde
Deze superpromoter ziet het delen van leuke en zinnige dingen die zij weet met anderen ook wel als een waarde die zij als persoon te bieden heeft, en het heeft op die manier voor haarzelf ook waarde om dit te doen. Zeker als mensen later terugkomen op het geadviseerde, van: “Je zei toen dit en dat, en ik heb daar zus en zo mee gedaan.”