Reply To: 1e Inhouse Superpromoter Academy Rabobank Westland

homepage Forums Superpromoter Academy 1e Inhouse Superpromoter Academy Rabobank Westland Reply To: 1e Inhouse Superpromoter Academy Rabobank Westland

Author Replies
Kirsten Kikkert # Posted on May 6, 2015 at 7:12 am

Rick,

Wij hebben een aantal zaken gedaan tussen de 1e en 2e inhouse academy.
Zo hebben we in eerste instantie bovenstaand bericht op ons intranet gezet en daarna ook op de Yammer pagina van Rabobank Westland. Zo hebben ook collega’s die niet deelnemen een idee van wat we deze dag hebben gedaan.
Daarnaast heb ik een fotoverslag opgesteld van de 1e dag en naar alle superpromoters verstuurd. In dit verslag stonden allerlei foto’s van de 1e dag samen met de besproken theorie (o.b.v. de presentatie van Rijn).
Hierbij heb ik ook aangegeven dat superpromoters deze kunnen gebruiken om het gedachtegoed verder uit te leggen bij andere collega’s binnen de bank. Als je wil kan ik deze ook naar toe sturen.
Daarnaast zijn de superpromoters zelf ook aan de slag om zaken als het positieve rondje in te zetten (zie bijv. het berichtje van Annelieke).
We zijn in een eerder stadium al gestart met het uitdelen van complimentenkaarten, maar deze gaan nu ook erg hard!

Ben ook erg benieuwd wat jullie tussen de dagen doen.

Groetjes,
Kirsten