1e Inhouse Superpromoter Academy Rabobank Westland

homepage Forums Superpromoter Academy 1e Inhouse Superpromoter Academy Rabobank Westland

Viewing 4 reply threads
Author Posts
Author Posts

Kirsten Kikkert

said

Afgelopen vrijdag was het zo ver, de eerste inhouse Superpromoter Academy binnen de Rabobank is gestart.
Onderstaand bericht hebben wij deze week verspreid binnen onze organisatie (zowel op ons intranet als op Yammer).

10 april organiseerde we de eerste Rabobank Westland #Superpromoter Academy onder de bezielende leiding van Rijn Vogelaar. De Academy is er voor iedereen die gelooft in de kracht van enthousiasme en die het vuurtje wil aansteken, aanjagen en doorgeven.

Na 22 “vlammende” persoonlijke verhalen zijn we direct met het gedachtegoed aan de slag gegaan. Rijn vertelde over de enthousiasme triologie: Flame, Flow en Flood, die geïnspireerd zijn op de dynamiek van #enthousiasme in de muziek.

Aan het eind van de dag werd de opgedane kennis getest in een game. Het ging er fanatiek aan toe en het werd een bloedstollende strijd om de begeerde trofee: ‘De superpromoter duck’. Deze zien jullie waarschijnlijk nog wel een keer binnen de bank verschijnen!

1 juni is de 2e dag van de Academy, dan leggen we de verbinding met het #culturecollective programma. Het is uiteindelijk de bedoeling dat alle superpromoters met een concreet plan komen om de bank een stapje verder te helpen naar de gewenste cultuur.

Maaike en Kirsten

ps. Er volgen snel meer foto’s van de eerste dag!

April 15, 2015 at 11:15 am

Rijn Vogelaar

said

Leuk om te lezen Kirsten! Ik kijk uit naar dag 2.

April 16, 2015 at 8:24 pm

Rick van Gageldonk

said

Hi Kirsten,

Leuk artikel! Ik ben ontzettend benieuwd of jullie tussen de eerste en de tweede dag nog iets doen met het gedachtengoed om het warm te houden? Zo ja, wat doen jullie dan en hoe reageren de collega’s hierop?

Groetjes Rick

April 22, 2015 at 11:51 am

Kirsten Kikkert

said

Rick,

Wij hebben een aantal zaken gedaan tussen de 1e en 2e inhouse academy.
Zo hebben we in eerste instantie bovenstaand bericht op ons intranet gezet en daarna ook op de Yammer pagina van Rabobank Westland. Zo hebben ook collega’s die niet deelnemen een idee van wat we deze dag hebben gedaan.
Daarnaast heb ik een fotoverslag opgesteld van de 1e dag en naar alle superpromoters verstuurd. In dit verslag stonden allerlei foto’s van de 1e dag samen met de besproken theorie (o.b.v. de presentatie van Rijn).
Hierbij heb ik ook aangegeven dat superpromoters deze kunnen gebruiken om het gedachtegoed verder uit te leggen bij andere collega’s binnen de bank. Als je wil kan ik deze ook naar toe sturen.
Daarnaast zijn de superpromoters zelf ook aan de slag om zaken als het positieve rondje in te zetten (zie bijv. het berichtje van Annelieke).
We zijn in een eerder stadium al gestart met het uitdelen van complimentenkaarten, maar deze gaan nu ook erg hard!

Ben ook erg benieuwd wat jullie tussen de dagen doen.

Groetjes,
Kirsten

May 6, 2015 at 7:12 am

Rick van Gageldonk

said

Hi Kirsten,

Leuk om te horen dat jullie zo actief bezig zijn. Hoe reageren de andere collega’s erop die niet aanwezig waren bij de academy van Rijn? Lukt het de Superpromoters om het gedachtengoed over te dragen?

Binnen SNS hebben we de dagen altijd achter elkaar gehad. We zijn nu bezig om deze dagen te splitsen. Als er meer over bekend wordt dan houd ik je op de hoogte.

May 10, 2015 at 7:37 am
Viewing 4 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar