homepage › Forums › Superpromoter Academy › 1e Inhouse Superpromoter Academy Rabobank Westland
- This topic has 4 replies, 3 voices, and was last updated 5 years, 8 months ago by
Rick van Gageldonk.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Kirsten KikkertsaidAfgelopen vrijdag was het zo ver, de eerste inhouse Superpromoter Academy binnen de Rabobank is gestart. 10 april organiseerde we de eerste Rabobank Westland #Superpromoter Academy onder de bezielende leiding van Rijn Vogelaar. De Academy is er voor iedereen die gelooft in de kracht van enthousiasme en die het vuurtje wil aansteken, aanjagen en doorgeven. Na 22 “vlammende” persoonlijke verhalen zijn we direct met het gedachtegoed aan de slag gegaan. Rijn vertelde over de enthousiasme triologie: Flame, Flow en Flood, die geïnspireerd zijn op de dynamiek van #enthousiasme in de muziek. Aan het eind van de dag werd de opgedane kennis getest in een game. Het ging er fanatiek aan toe en het werd een bloedstollende strijd om de begeerde trofee: ‘De superpromoter duck’. Deze zien jullie waarschijnlijk nog wel een keer binnen de bank verschijnen! 1 juni is de 2e dag van de Academy, dan leggen we de verbinding met het #culturecollective programma. Het is uiteindelijk de bedoeling dat alle superpromoters met een concreet plan komen om de bank een stapje verder te helpen naar de gewenste cultuur. Maaike en Kirsten ps. Er volgen snel meer foto’s van de eerste dag! Attachments: |
|
Rijn VogelaarsaidLeuk om te lezen Kirsten! Ik kijk uit naar dag 2. |
|
Rick van GageldonksaidHi Kirsten, Leuk artikel! Ik ben ontzettend benieuwd of jullie tussen de eerste en de tweede dag nog iets doen met het gedachtengoed om het warm te houden? Zo ja, wat doen jullie dan en hoe reageren de collega’s hierop? Groetjes Rick |
|
Kirsten KikkertsaidRick, Wij hebben een aantal zaken gedaan tussen de 1e en 2e inhouse academy. Ben ook erg benieuwd wat jullie tussen de dagen doen. Groetjes, |
|
Rick van GageldonksaidHi Kirsten, Leuk om te horen dat jullie zo actief bezig zijn. Hoe reageren de andere collega’s erop die niet aanwezig waren bij de academy van Rijn? Lukt het de Superpromoters om het gedachtengoed over te dragen? Binnen SNS hebben we de dagen altijd achter elkaar gehad. We zijn nu bezig om deze dagen te splitsen. Als er meer over bekend wordt dan houd ik je op de hoogte. |
You must be logged in to reply to this topic.