Afstudeerstage

homepage Forums Vraag & Antwoord Afstudeerstage

Viewing 0 reply threads
Author Posts
Author Posts

Rick van Gageldonk

said

Beste mede Superpromoters,
Ik zou mezelf graag nog even kort voorstellen voor de Superpromoters onder ons die mij nog niet kennen. Ik ben Rick van Gageldonk, 23 jaar en ik kom uit Rijen, waar ik op dit moment samenwoon met mijn vriendin en onze hond.

Vorig jaar heb ik stage gelopen bij het IT gedeelte van SNS REAAL, tijdens deze stage heb ik meegedaan aan de 4de inhouse SPA. Waar ik nog steeds erg enthousiast over ben. Ik heb het Superpromoterschap na mijn stage niet meer los kunnen laten.

Op dit moment ben ik aan het einde van mijn communicatie opleiding gekomen en daar hoort natuurlijk ook een afstudeeronderzoek bij.
Tijdens mijn afstudeerstage mag ik onderzoek doen naar de interne communicatie omtrent de Superpromoters van SNS bank, met veel dank aan Rijn Vogelaar en Patricia de Vlaeminck. Daarnaast zal ik ook met Superpromoters van andere organisaties in gesprek gaan over de optimalisatie van de onderlinge communicatie op deze community. Hierover zal ik dan ook korte blogs plaatsen komende tijd.

Mocht je vragen hebben of ergens over willen sparren dan kan je me altijd bereiken via Whatsapp, sms of telefonisch(0653980707).
Met vriendelijke groet,
Rick van Gageldonk

February 11, 2015 at 3:13 pm
Viewing 0 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar