Agile leren van de klant!

homepage Forums Eindopdracht / Support Plan Agile leren van de klant!

Tagged: , ,

Viewing 1 reply thread
Author Posts
Author Posts

Edward Mulder

said

Agile: leren van de klant!

als enthousiast superpromotor en scrummaster heb ik samen met een collega een agile workshop uitgerold voor alle geintereseerde NN medewerkers. doel hiervan is om zoveel mogelelijk kennis te delen, collega’s enthousiast te maken om meer projectmatig te werken en de afstand tussen de operatie en projectomgeving te verkleinen.

na een aantal succesvolle sessies in 2016 waar we met enthousiasme en veel promotie collega’s hebben weten te bereiken, gaan we in 2017 door om nog meer mensen enthousiast te krijgen om mee te gaan met veranderingen en enthousiast te worden over de werkwijze en identiteit van de organisatie.

enkele reacties van deelnemers:

“De workshop was leerzaam, heel goed dat NN steeds meer volgens dit principe gaat werken. Ik merk dat het de collega’s hoop geeft dat we meegaan in de veranderingen. Niet blijven hangen in de oude wereld, maar ons identificeren met succesvolle bedrijven als Spotify, Google, maar ook ING.”

“Top georganiseerd, Goed gedaan! Ik vond het erg nuttig voor waar ik mee bezig ben en erg leuk!”

groet,

Edward Mulder

Attachments:
November 25, 2016 at 8:21 pm

Rijn Vogelaar

said

Hi Edward,
Mooi om te zien met hoeveel enthousiasme je deze workshops hebt uitgerold. Er zijn duidelijk veel raakvlakken tussen Agile werken en Flow. Wellicht zijn er meer superpromoter consultant die hier mee bezig zijn. Ik weet dat ze er binnen Blauw Research ook druk mee zijn. Als je wilt kan ik je met hen in contact brengen.
Groet,
Rijn

November 30, 2016 at 7:51 am
Viewing 1 reply thread

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar