Complimenten voor het complimenten kaartje!

homepage Forums Interessante Cases Complimenten voor het complimenten kaartje!

Viewing 1 reply thread
Author Posts
Author Posts

Gerdien Dalmulder

said

Superpromoter consultants ik wilde dit even met jullie delen: tijdens SPA07 heb ik een compliment kaartje naar 1 van onze meest enthousiaste klanten gestuurd, naar Koen van OYPO. Koen is zelf mega enthousiast, super nieuwsgierig, positief kritisch, super betrokken bij zijn eigenklanten, kortom, prototype superpromoter.

Hij belde gisteren op om te bedanken voor het kaartje met het compliment en zei: “Wat een leuk compliment! En je kaartje kwam precies op tijd. We hadden net besloten om op 4 juli weer een Schoolplein event voor schoolfotografen te organiseren en willen graag weer dat Caramel de content komt verzorgen!”

Zo zie je maar, positieve aandacht en een beetje geluk maakt het leven mooi! Dank Rijn voor de compliment kaartjes!

En raad eens waar ik het met de schoolfotografen over ga hebben….? Ik zet volgende week de hashtag van het event op de community, kunnen jullie meepraten 🙂

June 20, 2014 at 8:23 am

Iris Dekker

said

Wat gaaf Gerdien! Dat moest vast zo zijn. Ik ga je #hashtag volgen, Good Luck!
Ik liet mijn man jouw complimentenkaart aan mij lezen en hij was onder indruk van de treffende manier waarop je me had omschreven. Het kaartje heeft een mooie plek op mijn kamer gekregen.

June 21, 2014 at 5:34 pm
Viewing 1 reply thread

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar