De WOW factor

homepage Forums Interessante Cases De WOW factor

Viewing 0 reply threads
Author Posts
Author Posts

Iris Dekker

said

De WOW factor
Vandaag sprak ik een zeer goede kennis van me die General manager is van een Bilderberg Hotel. Het gesprek kwam op zijn business en als inmiddels ‘aangestoken enthousiasmoloog’ vroeg ik hem naar zijn Superpromoter klanten en of/wat hij daarmee doet. Hij vertelde dat hij heel veel doet voor zijn (SP) klanten. Hij noemt het zelf de WOW factor bezorgen. Hij maakt actief gebruik van social media. Middels hootsuite volgt hij actief op alle criteria die te maken hebben met zijn hotel. Hij volgt bijvoorbeeld alle trainers die gebruik maken van zijn hotel en wanneer hij leest dat een trainer bijvoorbeeld vader is geworden, stuurt hij een Bilderberg bad-eend. Klanten die een feestje geven (bijvoorbeeld een 40 jarige bruiloft) verrast hij standaard aan het begin van de avond. “klanten wachten normaal gesproken tot het dessert of de hotelier er aan gedacht heeft dat ze iets te vieren hebben’. Ik maak ze liever bij binnenkomst al enthousiast. Iedere tweet, reactie op hun website en facebook beantwoordt hij persoonlijk. Ik vroeg hem waarom zelf Waarom niet zijn personeel? Hij wil graag dat de goede toon wordt gezet en de juiste oplossing wordt gegeven. Hij spreekt namelijk vanuit zijn hart. Ik weet dat hij alles inzet om zijn greenkey hotel green te maken en te houden en dat hij dit met veel enthousiasme doet. Zakendoen met een biologische veehouder waar hij vol passie over kan vertellen, een eigen bijenfarm ‘laten’houden voor BIO honing en nog veel meer. Maar dat hij de WOW factor zo had bedacht en uitvoert, had ik nooit achter hem gezocht. Ik ging voor een zakelijk gesprek en kwam super enthousiast en #trots terug.

June 24, 2014 at 5:28 pm
Viewing 0 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar