Ervaringen SPA06

homepage Forums Superpromoter Academy Ervaringen SPA06

Tagged: ,

Viewing 1 reply thread
Author Posts
Author Posts

Rijn Vogelaar

said

Gisteren is heeft een mooie lichting Superpromoter Consultants (in spe) de Superpromoter Academy afgerond. SPA06 heeft de 4-daagse opleiding met veel vuur en enthousiasme doorlopen. De twee cases waaraan werd gewerkt (Robeco & Eneco Toon) leverde waardevolle adviezen op en gaven blijk van een hoog consultant-gehalte van de groep. Ook de learnings van de 4 dagen zaten er goed in verwerkt.

Het was de eerste keer dat we de SPA in 4 dagen deden. Dit was een suggestie van de vorige lichting (SPA05) omdat het in deze tijd al heel lastig is om 4 dagen vrij te krijgen, laat staan 5. We hebben de opleiding daarom ingekort maar wel met een intensiever avondprogramma. Ook er is nog steeds ruimte voor nieuwe elementen zoals de presentatie van Nathalie Soeteman (Superpromoter Consultant bij SNS). Een bijdrage die erg werd gewaardeerd.

Tijdens de evaluatie rond bleek dat ook deze lichting weer veel heeft opgestoken van de SPA. Van de docenten maar zeker ook van elkaar. Dat is mooi om te horen. Ook zijn er weer een aantal verbeterpunten aangereikt. Deze pakken we op en verwerken we in het programma van SPA07.

Het zou bijv. op prijs worden gesteld om per presentatie even terug te pakken op de learning en de relevantie voor het geheel. Zodat de rode draad beter te volgen is. Verder mogen er nog iets meer concrete cases aan de orde komen en mag ook het thema “beïnvloeding” verder worden uitgewerkt.

Ik ben erg blij met deze feedback want zo kunnen we elke SPA weer wat beter maken. De SPA is toch deels ook een co-creatie met de SPC’s. Dat is elke keer al zo geweest en dat moet wat mij betreft ook zo blijven. Een revolutie voer je immers samen!

Graag nodig ik alle SPC’s (ook vorige lichtingen) uit om mee te blijven denken. Alle tips, ideeën suggesties zijn welkom. Graag hoor ik wat beter kan en welke elementen zeker moeten blijven omdat ze goed worden gewaardeerd.

Vive la revolution!

Rijn

December 4, 2013 at 9:14 am

Henk Wieland

said

Rijn,

Het was zeker een mooie en leerzame SPA. Erg leerzaam en inspirerend. Ik ga zeker proberen zoveel bij te dragen aan de community.

December 4, 2013 at 2:01 pm
Viewing 1 reply thread

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar