Afgelopen donderdag en vrijdag heeft de creatieve marathon Flow24 plaatsgevonden. Het was een groot experiment. Zou het lukken om de deelnemers 24 uur in Flow te houden. Het lukte boven verwachting. Op een enkele gaap en een klein wegzakkertje na waren de deelnemers 24 uur scherp. Minder tekenen van vermoeidheid dan op een gewone kantoordag. De teams van SNS, PostNL, DECOS, Zorg en Zekerheid, Blauw en Heijmans hielden het allemaal tot het eind vol. Het was een aaneenschakeling van mooie momenten en een van de hoogtepunten was toch wel de erehaag die de collega’s van DECOS & Zorg en Zekerheid vormden toen de bus ‘s ochtends langs kun kantoor reed.
Alle teams doneerde €1.250,- aan een door hun zelf gekozen goed doel. Tijdens de eindpresentaties hield PostNL het meest overtuigende betoog. Ze mochten daarom €3000,- doneren aan hun Goede Doel, lunchpakketten voor schoolkinderen in Malawi.
Aan het eind van de 24 uur was de boeklancering van “Flow”, het tweede deel van de enthousiasme trilogie.
Het team van DECOS heeft verslag gelegd van haar belevenissen van Flow24 op hun eigen Blog: http://t.co/4D9zDN2Qni
Hier een filmexpressie van de eerste 16 uur. De totaalfilm volgt snel: youtu.be/NkxWN2w6Hng
|