Heerlijk om complimenten te krijgen!!

homepage Forums Eindopdracht / Support Plan Heerlijk om complimenten te krijgen!!

Viewing 2 reply threads
Author Posts
Author Posts

Rianne

said

Ook bij Control zijn we verder aan de slag gegaan met het Superpromotor gedachtengoed. Samen zijn wij het hele gebouw rond gegaan om complimenten voor onze collega’s op te halen. We hebben tijdens deze tocht enorm veel leuke reacties gehad en iedereen wilde er graag aan mij werken (tot aan de directie toe). Van deze complimenten hebben we voor al onze collega’s een complimentenkaart gemaakt (A4 formaat, inclusief leuke foto’s). In een afdelingsoverleg hebben we de collega’s verrast met deze complimenten. Nadat iedereen zijn complimenten doorgelezen had, hebben we gevraagd of ze de complimenten ook met elkaar wilden delen. Dit zorgde voor leuke, mooie en persoonlijke gesprekken met elkaar (dit gebeurde met een lach en een traan). De afwezigen ivm vakanties hebben hun complimentenkaart op hun werkplek gekregen en waren enorm verbaasd en vol ongeloof dat collega’s en directie de tijd en moeite hebben genomen om een compliment op te schrijven.

“Een jaar geleden had dit niet mogelijk geweest.” Dit is 1 van de quotes van een collega.

Wij willen iedereen die hieraan heeft meegewerkt enorm bedanken. Wij hebben enorm veel plezier en lol beleefd aan dit project en hebben onze collega’s mooi in het zonnetje kunnen zetten.

Groetjes,
Rianne en Naziha
Rabobank Westland

July 31, 2015 at 2:34 pm

Kirsten Kikkert

said

Wat een super leuk initiatief! 🙂 Wat een klein gebaar al niet teweeg kan brengen binnen een afdeling.
Ik vond het erg mooi om te horen van jullie dat collega’s de complimenten reflecteerden op zichzelf. Ze keken naar welke complimenten heb ik gekregen en wat had ik gewild? Diverse collega’s hadden zoiets van: ik moet meer laten zien wie ik ben om echte persoonlijke complimenten terug te krijgen. Goed dat jullie ook daarover in gesprek zijn gegaan met elkaar.

August 3, 2015 at 1:26 pm

Rijn Vogelaar

said

Rianne en Naziha,
Leuk om te lezen dat jullie de positieve vibe bij control hebben weten aan te wakkeren. Een mooi initiatief!

Groet,
Rijn

August 17, 2015 at 2:22 pm
Viewing 2 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar