Herziene versie De Superpromoter is uit!

homepage Forums Belangrijke Vermeldingen Herziene versie De Superpromoter is uit!

Viewing 0 reply threads
Author Posts
Author Posts

Rijn Vogelaar

said

De herziene versie van het boek “De Superpromoter” is uit en o.a. via deze link te bestellen: http://bit.ly/1IWTtum

Hier het persbericht:

‘Superpromoter’ is niet alleen een internationaal erkend begrip geworden, sindsdien is de kracht van enthousiasme duidelijk bewezen. Rijn Vogelaar beschreef in de eerste editie met name de theorie van de superpromoter. Meer dan 11.000 exemplaren werden verkocht van de Nederlandse eerste editie. Bovendien is het boek ook in het Engels (Walgrave MacMillan) en Duits (Gabler) vertaald. In totaal werden er al meer dan 15.000 exemplaren verkocht. In deze 2e herziene editie is het boek ge-update met nieuwe inzichten en inspirerende cases uit de praktijk.
Zo komen nieuwe methoden op het gebied van onderzoek, social media-analyse en storytelling komen aan de orde en vertelt Rijn Vogelaar de do’s en don’ts als je met superpromoters aan de slag gaat. De superpromoters zijn volgens Vogelaar van levensbelang. Ze doen ongevraagd aanbevelingen en worden door anderen gekopieerd. Ze zorgen voor omzetgroei, gemotiveerde medewerkers en een onderscheidende strategie. Ze zijn de personificatie van de kracht van enthousiasme.

Voor mensen die de eerste versie van het boek al gelezen hebben is in de inhoudsopgave aangegeven welke paragraven nieuw of sterk vernieuwd zijn dus ook voor hen is het relevant.

Actueel onderwerp
Hoe kun je superpromoters als klanten, medewerkers of burgers inzetten om je organisatie succesvoller te maken? Je leest het in deze volledig herziene versie van De superpromoter. ‘Vogelaar bewijst dat het onderwerp actueler is dan ooit. Hij geeft de nieuwste inzichten, laat succesvolle organisaties aan het woord en beschrijft talloze inspirerende cases. Zelf Joe Pine, auteur (met Jim Gilmore) van bestseller The Experience Economy is er enthousiast over en deelde dit op Twitter. Vogelaar is schrijver, spreker en oprichter van de Superpromoter Academy. Toen de eerste editie van dit boek verscheen, was hij nog CEO bij Blauw Research. Het succes van De superpromoter heeft hem doen besluiten zijn leven te wijden aan de dynamiek van enthousiasme.

  • This topic was modified 4 years, 10 months ago by Rijn Vogelaar.
December 10, 2015 at 12:25 pm
Viewing 0 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar