homepage › Forums › Superpromoter Academy › Huiswerk Social Media SPA06
- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 7 years, 4 months ago by
Barbara Houben.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Jaap den DulksaidDe opdracht voor Module 3 kun je hier vinden.
|
|
Jaap den DulksaidAls je misschien denkt “Crickets… wat is het stil hier…Twee consultants hebben al hun ervaringen gedeeld, je kunt dat vinden onder het huiswerk zelf. hier dus 🙂 (Update 26 nov: Al Vier Consultants!)
|
|
Sybella KootsaidHet bedrijf dat ik heb gekozen is DOVE. Ik ben zelf geen bewuste klant van Dove, maar vind dat Dove goed bezig is met natuurlijke schoonheid te promoten en jonge meiden zelfvertrouwen en een positief zelfbeeld te geven. Veel reacties; allemaal enthousiaste positieve reacties van Dove fans / followers. Een enkel bericht over een concurrerend merk (Sanex). Dove reageert actief op deze berichten (interesse tonen, meeleven, vragen naar welke deo gebruikt wordt, etc.), alhoewel mij wel opvalt dat Dove met name reageert op de bovenste / meest recente reacties. Ze doen dus wel mee aan de conversatie, maar niet vanaf het begin en reageren zeker niet op alle berichten. Op Twitter is Dove.nl wel actief, maar ik zie geen reacties op andere tweets. Ze gooien wel inspirerende tweets de lucht in zoals teksten als: “A smile is the most beautiful curve on an woman’s body”. “Happy girls are the prettiest. – Audrey Hepburn”. Als ik DOVE was zou ik regelmatig rewards weggeven/verwerken in de FB (of Twitter) reacties zoals: persoonlijke complimenten maken; Dove “schoenkadootjes”, of fans/followers die vaak aanwezig zijn op deze site uitnodigen voor het Dove testpanel. |
|
Barbara HoubensaidEen bedrijf dat mij aanspreekt is Tony Chocolony 🙂 Ik ben een chocoladeliefhebber en de eigenaar woont bij mij in de straat. Ik heb op Twitter gezocht naar Tony Chocolony. Op hun profiel zie ik dat ze 6851 volgers hebben en 2855 tweets hebben verstuurd. Het meerendeel van de tweets zijn eigen berichten. Nieuwe producten, duurzame tweets (fairtrade). Dagelijks doen ze een tweet. Tony’s Chocolonely @TonyChocolonely 8 Sep 11 Er staan meerdere mensen die erg enthousiast zijn. Af en toe wordt er iets geretweet door Tony. Ik zou ze aanbevelen actiever te reageren op mensen die over Tony Chocolony twitteren. Ze kunnen ook een selecte groep SuperPromoters werven die nieuwe producten mogen testen, meedenken etc. Ideeen als de tweet van de maand, campagne wie het gaafste choco-foto- moment deelt etc. |
You must be logged in to reply to this topic.