Innisfree – interview

homepage Forums Huiswerkopdracht SPA Innisfree – interview

Viewing 1 reply thread
Author Posts
Author Posts

Karen

said

“Innisfree, the pure island where clean nature and healthy beauty coexist in harmony. Innisfree is a natural brand that shares the benefits of nature from the pristine island of Jeju allowing for vibrant beauty and pursues an eco-friendly green life to preserve the balance of nature.”

Ik heb mijn goede vriendin geïnterviewd die erg enthousiast is over het merk Innisfree. Haar enthousiasme is zo aanstekelijk dat ik ook dol ben geworden op dit merk. Vooral voor vrouwen is dit interview erg interessant. Veel leesplezier!

Waarom ben jij zo enthousiast over Innisfree?
Ik had ongeveer 2 jaren geleden erg veel last van mijn huid. Ik heb heel veel merken geprobeerd, maar het heeft allemaal niet geholpen. Ik heb een gevoelige huid en couperose. In de winter heb ik extra verzorging nodig, omdat ik anders jeuk en pijn krijg van mijn droge huid. Ik ben om deze reden gaan onderzoeken welke producten natuurlijke ingrediënten bevatten. Na veel onderzoek te hebben gedaan op het internet heb ik een poging gedaan om dit merk te testen en het resultaat mag er zijn. Ik ben dolblij dat ik dit merk heb gevonden. De verzorgingsproducten zijn fantastisch.

Wat is Innisfree als merk voor jou?
Het heeft mijn leven veranderd. Ik ben veel gelukkiger en mijn huid ziet er goed uit. Als ik moet denken aan 2 jaren geleden, dan wordt ik al verdrietig.

Wat zorgt er voor dat Innisfree uniek is?
De verzorgingsproducten bestaan 70% uit natuurlijke ingrediënten. Verder is de prijs-kwaliteit verhouding goed. Ik ben zeer tevreden en ik heb echt het idee dat ik mijn geschikte verzorging eindelijk heb gevonden voor mijn huid.

Blijft Innisfree met je meegroeien?
Ja, nu ik ouder ben geworden kijk ik bijvoorbeeld naar verzorging met anti veroudering. Innisfree komt met nieuwe producten en dit zorgt ervoor dat ik altijd klant wil en kan blijven. Ik ben een trouwe klant!

Hoe en met wie deel jij je enthousiasme?
Nadat ik deze vraag heb gesteld, zitten wij allebei te lachen. Hoe en met wie? Ja, haar enthousiasme heb ik allang meegekregen. Ze antwoordt met “Ik deel mijn enthousiasme door eerlijk te zijn. Ik deel graag mijn positieve ervaringen. Ik zeg er ook altijd bij dat dit product niet een magisch product is. We hebben namelijk allemaal een andere huid. Het kan voor de één goed werken en voor de ander minder. Ik deel mijn enthousiasme met mijn vrienden, familie, vrienden, eigenlijk iedereen! Ik heb tot nu toe nog niemand dit merk afgeraden.”

Zijn er ook verbeterpunten voor Innisfree?
Persoonlijk heb ik geen behoefte aan whitening. In Korea willen de vrouwen zo wit mogelijk zijn en hier is dat andersom.

May 8, 2016 at 3:17 pm

Rijn Vogelaar

said

Hi Karen,
Dank dat je het interview hebt willen delen op de community. Het is leuk om te lezen hoe enthousiast ze is over Innesfree. Veel succes nu met het maken van je Superpromoter Support plan.
Groet,
Rijn

May 10, 2016 at 7:31 am
Viewing 1 reply thread

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar