kleine plannen worden grote plannen

homepage Forums Interessante Cases kleine plannen worden grote plannen

Viewing 0 reply threads
Author Posts
Author Posts

Jasmijn

said

Graag geef ik jullie een kijkje in mijn keuken! Sinds ik heb mogen meedoen aan de Inhoude Super promoter Academy van mijn werkgever ben ik nog harder aan de slag gegaan dan normaal. Wacht dat klinkt gek 🙂 niet harder, wel bewuster! Veel bewuster van de kracht van enthousiasme en wat mijn rol daarin kan zijn.

Ik had grootste plannen en werd in mijn hoofd een soort wereldverbeteraar. Totdat ik afgeremd werd door een van mijn vrienden, die zei dat ik niet als in een Miss verkiezing met een kroontje op een podium stond wereldvrede te verkondigen, maar in de echte wereld leefde waarin de kracht van kleine veranderingen soms zo zoveel verschil kan maken en de suggestie dat ik eerst dat maar eens zou proberen. Daarna kon ik altijd nog met een kroontje op een podium!

Met kleine plannetjes ben ik aan de slag gegaan, ook plannetjes die niet werkte, of collega’s die niet meewerkte, of mensen die het gewoon niet snapte. Langzaamaan ben ik het Super Promoter gedachtegoed meer en meer gaan delen, uit te leggen wat het was, wat ik ermee deed en wat voor leuks het mij bracht. En de plannetjes die niet werkte, zoals social media of borrels organiseren, die snel laten varen, en op naar het volgende! Er zijn wat plannetjes die ik wel heb weten te bereiken. Zo heb ik een speciaal kaartje laten ontwerpen om onze Promotors te laten weten dat we ze waarderen. Een introductiedag voor nieuwe medewerkers bedacht en een ouderwets persooneelskrantje opgezet samen met enthousiaste collega’s. Inmiddels krijgen we steeds meer aanvragen om op de mailinglijst te komen en is de laatste borrel van onze personeelsvereniging druk bezocht. Ik weet niet of het door ons krantje komt, waarin steeds andere collega’s het woord krijgen en we dus elkaar beter leren kennen, maar ik hoop wel dat het iets heeft geholpen!

En zo ga ik door, van klein plannetje naar klein plannetje totdat al die kleine plannetjes een groot gigantisch resultaat geboekt hebben!

April 4, 2014 at 2:06 pm
Viewing 0 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar