homepage › Forums › Interessante Cases › KPN Superpromotors op bezoek bij het zakelijke callcenter
Tagged: klantsessie, KPN, superpromoter
- This topic has 4 replies, 4 voices, and was last updated 6 years, 2 months ago by
Martine Lettinga.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Martine LettingasaidOok bij KPN kennen we de neiging om onze aandacht vooral te vestigen op zaken die (nog) niet goed gaan, terwijl de meeste klanten erg tevreden zijn. Daarbij geeft het delen van enthousiasme veel energie! Op 2 oktober bezochten twee van onze zakelijke klanten de ‘Toren op Zuid’ in Rotterdam. En op 8 oktober waren 2 andere klanten te gast in Groningen. Op beide dagen, mede mogelijk gemaakt door Superpromotor Consultant Henk Wieland, kregen deze klanten een kijkje in de keuken van het callcenter. Zowel de medewerkers als de klanten hebben het event als heel positief ervaren. Dat enthousiasme energie geeft, is zeker weer bewezen! Onderstaand een aantal reacties van de aanwezige klanten. ‘Na afloop van de bijeenkomst had ik het gevoel dat ik op een feest geweest ben en dat ik een VIP was. Hartelijk dank voor deze leuke bijeenkomst en de vele ontmoetingen met de mensen die de KPN waar maken.’ ‘Ik vond het een hele leuke en leerzame ervaring. Het heeft me laten inzien hoe klantgericht KPN is.’ ‘Het was heel interessant om uw organisatie van achter de schermen te zien. Ik denk dat KPN trots kan zijn op zulke enthousiaste en deskundige medewerkers. Ook de verhalen van ons als ondernemers werden enthousiast ontvangen.’ |
|
Rijn VogelaarsaidLeuk om te lezen, Martine. Vorige week was ik aanwezig bij een andere Superpromoter Sessie voor KPN op het SQC van KPN in Hilversum. Ook dat was een hele leuke middag en avond! |
|
Henk WielandsaidIk kon wegens ziekte zelf helaas niet aanwezig zijn bij deze twee Super Promoter Klantevents, maar heb alleen maar enthousiaste en positieve verhalen gehoord. M.n. de 4 klanten zijn Super enthousiast en nu nog meer Super Promoter van KPN. |
|
Daan van BergensaidLeuk !! Gr, Daan / VideoLogic |
|
Martine LettingasaidHoi Daan! Wat leuk om te horen, dat is heel mooi! Zijn die interviews nog beschikbaar? Groet, Martine |
You must be logged in to reply to this topic.