“Little act of kindness” als verse superpromoter

homepage Forums Interessante Cases “Little act of kindness” als verse superpromoter

Viewing 0 reply threads
Author Posts
Author Posts

Corrie

said

Na de Fundament-training voor nieuwe superpromoters van de SNS Bank van afgelopen september mijn facebook aangepast. Op facebook kenbaar gemaakt dat ik Superpromoter ben van de SNS. Mijn omslagfoto aangepast. Tekst en uitleg toegevoegd. Faceboekvrienden en -kennissen uitgedaagd eventuele tips, verbeterpunten etc. over de SNS Bank door te geven.

Een eerste reactie ontving ik afgelopen week van een van mijn buren (ik dacht al, heeft nu niemand mijn gewijzigde omslagfoto gezien. Wil niemand wat roepen over de SNS Bank). Maar nee, een buurvrouw had het echt wel gezien en sprak mij daar op een gegeven moment over aan. Jij, als superpromoter …….Mijn buurvrouw en haar ouders hadden het helemaal gehad met de SNS Bank.
Om een lang verhaal kort te maken. Er was van alles mis gegaan met de rekeningen van een overleden opa. Heel vervelend allemaal. En nog steeds is het niet opgelost.

Als “superpromoter” laat je dit natuurlijk niet zo maar aan je voorbij gaan. Mijn buurvrouw gevraagd om alle gegevens. Vervolgens contact gezocht met een andere superpromoter binnen de SNS Bank. Gevraagd of die superpromoter contacten heeft. Waar ik deze klacht kan neerleggen en waar/wie deze klacht snel en goed kan oppakken.

Binnen 3 dagen alles opgelost! Super. Wauw!
Alles uitgezocht. Er is persoonlijk contact met de klant geweest. Excuses aangeboden. Fout gecorrigeerd. Klant een bloemetje gestuurd. Top!
Ik weet zeker dat we nu nieuwe “externe” superpromoters van de SNS Bank er bij heb. Dat kan niet missen. En ik kan weer rustig naar de buurtbarbeque. Zo kan het ook!

Attachments:
July 24, 2014 at 11:38 am
Viewing 0 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar