homepage › Forums › Vraag & Antwoord › Oproep tot hulp bij superpromoter support plan
- This topic has 3 replies, 3 voices, and was last updated 6 years, 4 months ago by
Rijn Vogelaar.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Gerjan van LaarsaidBeste Superpromoters, Momenteel ben ik bezig met een onwijs gaaf superpromoter support plan. In hoofdlijnen heb ik het al redelijk ingevuld. Ik loop alleen een beetje vast bij de volgende 2 items: – Hoe kunnen wij onze relaties helpen hun enthousiasme te delen. Wat doen jullie hiervoor? Hebben jullie tips voor een aantal geweldige activiteiten die ik voor deze 2 vraagstukken kan inzetten ? Ik wil wel voorkomen dat het te veel geïnitieerd wordt vanuit ons merk. Dit doet mijn inziens namelijk alleen maar afbreuk aan de geloofwaardigheid van de ervaring en het enthousiasme. Graag hoor ik jullie ideëen zodat ik het plan de uitwerking kan geven die het verdiend 🙂 |
|
Frank van den BergsaidHa Gerjan, Ik ben benieuwd wie je als superpromoter geidentificeerd hebt… zijn dat de winkels/leveranciers de schilders die de verf aanbrengen of juist de eindgebruikers… Al mijn buren (en wij zelf ook…) hebben jullie verf op de huizen zitten. Dat komt in mijn beleving door Verbeek hier in Delft, maar ook door de schilders die er graag mee werken. Mijn buren interesseert het volgens mij vrij weinig wat er op komt. Zo lang het maar goed blijft zitten (Bij ons in de volle zon blijft zelfs de rode verf mooi van kleur overigens… beter dan die van Levi;-). Is een foto actie met een pasgeverfde deur, en vervolgens elk daaropvolgende jaar een ideetje voor vraag 1?!? Ik zet mijn deur wel jaarlijks op facebook hoor 😉 Ik denk dat jouw twee vragen dus mede beinvloed worden door de door jou geidentificeerde groepen… Grtz. Frank |
|
Gerjan van LaarsaidHallo Frank, Bedankt voor je reactie! Het betreft in dit geval onze superpromoters onder de doelgroep schildersbedrijven. Wij kennen gelukkig onze superpromoters binnen deze doelgroep. Voor deze groep zijn wij opzoek naar activiteiten waardoor deze superpromoters hun Wijzonol enthousiasme nog breder kunnen delen en hun invloed kunnen vergroten. Ik wil het niet teveel merk gestuurd laten verlopen omdat dit mijn inziens afbreuk doet aan de geloofwaardigheid van de boodschap. Jouw suggestie geeft me wel het idee om met superpromoter schildersbedrijven een aantal “live” onderhoudsprojecten te monitoren en hier actief over te communiceren (social media). Wanneer we dit (vooraf) correct afstemmen met onze superpromoters, dan hoeven wij ze alleen enthousiast te houden 🙂 Bedankt voor de suggestie en inspiratie en graag hoor ik nog meer ideeën! |
|
Rijn VogelaarsaidHi Gerjan, |
You must be logged in to reply to this topic.