homepage › Forums › Eindopdracht / Support Plan › "Persoonlijke aandacht"
- This topic has 1 reply, 2 voices, and was last updated 5 years, 6 months ago by
Rijn Vogelaar.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Na mijn 2 dagen opleiding, in NNSPA01, was ik zo enthousiast en wist ik het zeker: “Het zijn de kleine dingen, die het verschil maken”. Ook had ik gelijk al een plan en dat idee bleef maar groeien en groeien… We doen veel te weinig aan echte persoonlijke aandacht, zowel naar onze klant, als naar onze collega’s. Drukte is veel gebruikt excuus, maar bekijk het eens andersom; zie het als een investering! En geef toe, we vinden het allemaal toch leuk om die persoonlijke aandacht te krijgen. Het oorspronkelijke idee was als volgt: Vervolgens kwam 1 maart in zicht. Dan zal je denken: ja, en? Maar 1 maart is dus nationale complimentendag. Hoe mooi is het niet om je directe collega een compliment te bezorgen. “Ik vind het fijn om met jou te werken.” Een compliment kan zo divers zijn; zolang ie maar vanuit je hart komt! Ik heb dus wat roll-ups laten bedrukken en kaartjes en met een gedeelte van de groep hebben we onze collega’s die morgen welkom geheten. Het was een geslaagde actie! Natuurlijk zijn er ook altijd mensen die er niks mee hebben en ook dat mag. Na het kaartje “blij verrast” volgde er al snel verschillende kaarten zoals o.a. : “fijne vakantie”, “gefeliciteerd met uw verjaardag”, “met pensioen, lekker genieten”, “zomaar.. een kaartje” en voor de feestdagen is er ook 1 in de maak. Als ik zie dat ik de kaartenrekken regelmatig moet bijvullen, word ik een blij mens. Laten we hopen dat onze klant dat gevoel ook ervaart.. Succes allemaal! Groetjes,
Attachments: |
|
Rijn VogelaarsaidDank je, Brenda. Mooi om te zie hoe je jouw idee om meer persoonlijke aandacht te geven concreet hebt vormgegeven. Hiermee heb je ook direct de Superpromoter Academy op een mooie manier afgerond. Gefeliciteerd! |
You must be logged in to reply to this topic.