SPA06 Eend on tour?

homepage Forums Superpromoter Academy SPA06 Eend on tour?

This topic contains 6 replies, has 5 voices, and was last updated by  Echart 5 years, 9 months ago.

Author Posts
Author Posts

Laura Barens

said

Na onze glorieuze overwinning tijdens SPA06 in Rotterdam waren we weken onafscheidelijk. We brachten samen de feestdagen door en hij hielp me bij het afronden van mijn Superpromoter eindopdracht. Ik vond het heerlijk om hem erbij te hebben. Hij heeft me geholpen om het enthousiasme-virus vast te houden en verder te verspreiden. Nu is het tijd dat hij zijn vleugels uitslaat en verder vliegt naar een van de andere enthousiastelingen. Ik wil hem graag opsturen naar een medespeler uit het winnende team. Wie stuurt me een adres en helpt ons eendje de wereld te verkennen!

January 3, 2014 at 2:40 pm

Barbara Houben

said

ik wil hem natuurlijk wel maar zat niet in jullie winnende topteam šŸ™‚

January 8, 2014 at 10:10 am

Echart

said

Test reactie1

January 13, 2014 at 10:39 am

Jaap den Dulk

said

heb je ook een foto van het eendje in jouw thuisomgeving?
Bijvoorbeeld bij de Kerstboom šŸ˜€

[Nogmaals mijn comment van half negen vanmorgen, bij wijze van test]

January 13, 2014 at 10:58 am

Rijn Vogelaar

said

Geweldig. Ik heb Echart gevraagd snel de mogelijkheid toe te voegen om foto’s te delen, zodat we de levensweg van de eend goed kunnen volgen. Zou hij nog op wintersport gaan?

January 15, 2014 at 4:07 pm

Echart

said

Hoi Laura en Rijn,

Afbeeldingen kunnen worden toegevoegd aan post berichten. Mogelijk werkt het nog niet helemaal optimaal en zal het nog wat doortesten. Voor nu even 1 afbeelding in dit bericht..

Groetjes,
Echart

January 16, 2014 at 2:13 pm

Echart

said

Nog een test-reactie zonder afbeelding..

January 16, 2014 at 2:14 pm

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar