Superpromoter Consultant Terugkomdag 2014

homepage Forums Belangrijke Vermeldingen Superpromoter Consultant Terugkomdag 2014

Tagged: 

This topic contains 5 replies, has 4 voices, and was last updated by  Judith Hugen 4 years, 10 months ago.

Author Posts
Author Posts

Ruben Boeren

said

Beste Superpromoter Consultant,

Op 17 december 2014 is er weer een terugkomdag voor Superpromoter Consultants. De gelegenheid om bij te praten met SPC’s uit je eigen lichting en om nieuwe SPC’s te leren kennen. Deze keer gaan we niet luisteren naar presentaties maar runnen we een eigen restaurant onder begeleiding van de Groeie Zaak!

Een deel van de groep krijgt (naast lekker eten en borrelen) een training klantgerichtheid en ondernemerschap in de horeca (kosten €150,-). Heb je minder tijd of minder budget dan kun je ook aanhaken als (positief kritische) klant. Voor €50,- krijg je een heerlijk maal voorgeschoteld door de collega SPC’s en borrel je daarna lekker mee. Dit alles vindt plaats in de Fenix Food Factory in Rotterdam.

Ik hoop veel van jullie te zien op 17 december. Ben er snel bij want er is maar beperkt plaats!
Opgeven kan via de volgende link: http://groeiezaak.wetickets.nl
In de flyer lees je alle informatie.

Vive la revolution!

Rijn Vogelaar

Chief Enthusiasm Officer
http://www.superpromoteracademy.com
Twitter: @rijn

October 21, 2014 at 12:16 pm

Patricia Hugen

said

Hai Ruben,
Ik mailde je al voor meer info hierover, maar kan het dus hier vinden.Is er ook een plek waar je kunt zien wie er hierbij aanwezig zullen zijn? Of doen we dat dus ook hier bij deze post en gebeurt dat na subscriben? (dat zie ik nog niet)

Met enthousiaste groet,
Patricia

November 14, 2014 at 9:22 am

Patricia Hugen

said

Ik heb me ook aangemeld, samen met Judith. We gaan ook echt meedraaien overdag. Wie is er verder nog bij? Laat je dat hier weten?

November 21, 2014 at 1:11 pm

Kirsten Kikkert

said

Ik ben er ook bij! Judith, Patricia: Ik kom het kookteam versterken 🙂

December 16, 2014 at 12:30 pm

Judith Hugen

said

Whoehoe!!! Gezellig en tot morgen!

December 16, 2014 at 3:27 pm

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar