homepage › Forums › Eindopdracht / Support Plan › Superpromoter Support Plan Exact Online
- This topic has 0 replies, 1 voice, and was last updated 3 years, 6 months ago by
Polina Abdoulina.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Polina AbdoulinasaidNa een geweldige superpromoter academy training, ging ik samen met mijn collega Tim Kraan aan de slag met de support plan voor onze organisatie. We zijn al begonnen met een paar stakeholders om mogelijke activiteiten met superpromoters te bedenken, en iedereen is heel enthousiast en doet graag mee. Rijn, nogmaals bedankt! Mvg, _______________________ Bij Exact Online willen wij de theorie volgen van de Flame, Flow, Flood. De Flame hebben wij laatst gedefinieerd op basis van onze kernwaarden: Building our brand by enthusiasts “Empowering our enthusiastic stakeholders to connect with, support and inspire customers, developing a partner community aimed at knowledge-sharing, innovation and helping each other discover and exploit the full business potential” Die gaan wij gebruiken om mensen aan board te krijgen, en als een catchy mission statement voor ons superpromoter project. 1. Identificeren superpromoters via verschillende kanalen (surveys, support, consultancy, training, sociaal media etc.) – in samenwerking met andere afdelingen Als wij de eerste gedeelte van superpromoters hebben geïdentificeerd, gaan we aan de slag met de Flood, het creëren van een vloedgolf aan enthousiasme. 1. Speciale behandeling Aan de andere kant willen wil zo veel mogelijk onze interne superpromoters mobiliseren. Exact heeft heel veel ambitieuze, talentvolle mensen met een heleboel interessante ideeën. Bovendien, hebben wij vanuit onze afdeling de capaciteit niet om elke project zelf op te richten. Wij werken ook samenwerken met de directeur van HR, om het onderzoek na correlatie employee satisfaction = customer satisfaction te herhalen binnen ons bedrijf, en meer mensen op een interessante manier te betrekken bij ons superpromoter project. |
You must be logged in to reply to this topic.