Superpromoter Support Plan

homepage Forums Superpromoter Academy Superpromoter Support Plan

Viewing 0 reply threads
Author Posts
Author Posts

Shanta Soebhag

said

Met veel plezier heb ik deelgenomen aan de Inhouse SP-academy van SNS Bank. Dit waren twee inspirerende dagen. Om daad bij het woord te voegen, heb ik meteen de week erop mijn superpromoter support plan geschreven. Samen met een aantal andere collega’s willen we zorgen voor zowel een interne als een externe flow van enthousiasme. Als start beginnen we met twee trajecten:
– intern positieve klantverhalen met elkaar delen via een centraal platform. Dit kan zijn in de vorm van filmpjes, tekeningen of verhalen. Uiteraard zorgen wij voor het eerste filmpje en verhalen.
– identificeren van onze klant superpromoters. Onze klant superpromoters willen we vervolgens als eerste stap primeuren geven mbt wat we voor hen willen betekenen/doen (vb dat zij nieuwe campagnes eerder te zien krijgen) als dank voor hun vertrouwen in ons.

Aan alle andere superpromoter consultants in spé, wat worden jullie plannen?

April 9, 2014 at 8:04 am
Viewing 0 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar