homepage › Forums › Eindopdracht / Support Plan › Superpromoterplan Reaal Klantenservice
- This topic has 4 replies, 2 voices, and was last updated 6 years, 9 months ago by
Monique de Leeuw.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Monique de LeeuwsaidBeste collega SuperPromoter, Voor het eerst actief op de community, dus even mijn weg zoeken… Via deze nieuwe topic wil ik jullie informeren over onze (samenwerking met Natasja Helbo) Klantbeleving initiatieven binnen de Reaal Klantenservice (RKS): zie graag de bijlage voor het complete plan. We gaan deze zomer starten met de Klantbeleving Ambassadeur in de zelfsturende teams. Natuurlijk is feedback welkom. Alvast bedankt daarvoor & we hebben contact! Hartelijke groet,
|
|
Monique de LeeuwsaidOp dit moment is het niet mogelijk een bijlage te uploaden (wordt aangewerkt), Echart zal dit later voor mij doen. Nog even een PS: ik ga zo dadelijk drie weken op vakantie, dus respons op jullie feedback laat even op zich wachten. |
|
AnonymoussaidBij deze de bijlage! |
|
Monique de LeeuwsaidDat heb je snel geregeld; top! |
|
Monique de LeeuwsaidVoor de Reaal Superpromoters… |
You must be logged in to reply to this topic.