Superpromoters gezocht Kewlox kasten

homepage Forums Vraag & Antwoord Superpromoters gezocht Kewlox kasten

Viewing 3 reply threads
Author Posts
Author Posts

Barbara Houben

said

Deze interessante oproep zag ik in de krant; Superpromoters gezocht voor Kewlox kasten.
Ben je enthousiast en wil je met jouw enthousiasme ook andere mensen aansporen Kewlox kasten te kopen? Maak van je eigen huis een Kewlox showroom, je krijgt een kortingscode en kunt zo anderen goedkoper kasten laten kopen. Leuke SP actie, ben benieuwd naar de impact/resultaten. Kent iemand die misschien? Of heb je uit je netwerk gehoord of iemand meedoet? Ben benieuwd!

http://www.kewlox.nl/algemeen/vacatures.php

January 8, 2014 at 10:09 am

Laura Barens

said

die tekst staat dan weer wel vol spellingsfouten… beetje jammer. Lijkt wel een leuke case!

January 13, 2014 at 8:02 am

Jasper van Bochove

said

Nou dit is wel saillant; ik ben via onze Internetpartner een jaar geleden in contact gekomen met Kewlox en heb een tweetal leuke gesprekken met Lodewijk van Walraven gehad. Ik heb een (te?) uitgebreid voorstel gedaan met een belangrijke rol voor de Kewlox Superpromoter en de verbetering van hun online experience.

Door allerlei redenen hebben ze geen gebruik gemaakt van het voorstel; maar ik heb Kewlox blijkbaar toch geïnspireerd! Dank voor de tip Barbara, ik zal contact met Lodewijk zoeken en laat jullie weten wat er uit komt!

January 19, 2014 at 3:22 pm

Jasper van Bochove

said

Update: ik heb vandaag Lodewijk, directeur van Kewlox NL gesproken; heb een afspraak gemaakt, 12 februari hebben we een afspraak met hem om bij te praten en kijken hoe de campagne loopt en of we nog wat kunnen betekenen daarin.

January 29, 2014 at 2:25 pm
Viewing 3 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar