homepage › Forums › Eindopdracht / Support Plan › Superpromotor Plan Vattenfall Zakelijke Markt
Tagged: SPA16, SPSP, support plan
- This topic has 1 reply, 2 voices, and was last updated 1 year, 1 month ago by
Rijn Vogelaar.
Author | Posts |
---|---|
Author | Posts |
Daniëlle van DoornsaidIk kijk met erg veel plezier terug op de Superpromotor Academy! Hierbij het Superpromotor Support plan voor Vattenfall Zakelijke Markt. Bij Vattenfall Zakelijke Markt verbeteren we onze dienstverlening mede aan de hand van klantfeedback. Onze focus ligt tot nu toe vooral op het oplossen van problemen, de detractor loop. We gaan een enthusiasm loop inrichten door een analyse op superpromotors en de verhalen die hierachter zitten. Deze verhalen worden gefilmd en gedeeld met collega’s om de flame aan te wakkeren. Verhalen van klanten die superpromotor zijn én met de energietransitie bezig zijn krijgen hierbij vooral de aandacht. Zo laden we ons doel van fossielvrij leven binnen één generatie. Andere acties om de flame te activeren zijn: Closing the loop: Actie voor meer flow in het werk van collega’s: Actie voor flood: Planning: |
|
Rijn VogelaarsaidGefeliciteerd met je mooie plannen, Daniëlle. Mooi om te zien hoe je de inspiratie van de Superpromoter Academy hebt ingezet om tot concrete plannen te komen. Ik denk dat deze acties stuk voor stuk gaan helpen om het enthousiasme voor klantgerichtheid binnen Vattenfall zakelijke markt aan te wakkeren. Het is ook slim om meer gericht terug te bellen naar de klanten die echt ontevreden zijn en de enthousiaste klanten. Je bent de eerste deelnemer van SPA16 die het Support plan al gereed heeft. Je bent dus ook de eerste die zich formeel Superpromoter Consultant mag noemen! Het certificaat komt snel naar je toe! |
You must be logged in to reply to this topic.