Welkom deelnemers SPA06!

homepage Forums Superpromoter Academy Welkom deelnemers SPA06!

Viewing 2 reply threads
Author Posts
Author Posts

Rijn Vogelaar

said

Beste SPA06 deelnemers,

Hopelijk hebben jullie de laatste 2 dagen veel inspiratie opgedaan en vooral ook elkaar beter leren kennen.
In deze community willen graag online contact blijven houden. Hier kan worden gediscussieerd over de opdrachten en andere vragen die leven binnen de Superpromoter Consultants (SPC’s) en Asprirant Superpromoter Consultants (ASPC’s).

Laat ook gerust weten waar je enthousiast van werd en ook suggesties voor verbeteringen, aanvullingen zijn welkom. De SPA is niet alleen voor SPC’s maar wordt vooral ook door SPC’s vormgegeven.

Als je bent ingelogd, laat dan svp even weten dat je er bent en deel svp je ervaringen van de afgelopen dagen hier met de community. De SPC’s van de vorige lichtingen zullen ook wel benieuwd zijn.

Ik zit zelf weer boordevol ideeen dankzij de laatste dagen in elk geval. Misschien is zo’n kookworkshop ook wel iets voor een terugkomdag met alle lichtingen, wat denken jullie? Ik vond het in elk geval één van de hoogtepunten van 5 jaar Superpromoter Academy!

Vive la revolution!
Rijn

November 13, 2013 at 9:12 am

Henk Wieland

said

Ik heb ook enorm genoten van de eeste 2 dagen en veel nieuwe inspiratie opgedaan.
Ik kan niet wachten tot het 2 december wordt.

November 17, 2013 at 9:40 am

Bjorn van Raaij

said

Present 🙂

Laatste dagen druk bezig geweest met het huiswerk en ook al een klein beginnetje gemaakt met je nieuwe boek de Flame.
Erg veel zin in de komende twee dagen. Tot dan!

November 23, 2013 at 8:35 am
Viewing 2 reply threads

You must be logged in to reply to this topic.

Skip to toolbar